Przywieszki kartonowe

Przywieszki kartonowe

Przywieszki kartonowe – uzupełnienie etykiety produktu

Produkty reklamować można na różne sposoby. Równie ważna jest reklama telewizyjna, internetowa czy radiowa, jak formy promocji w miejscu sprzedaży. Co może zachęcić do zakupu danego produktu? Na pewno jego objętość, wygląd opakowania, jak i etykieta. Etykietę doskonale uzupełniają modne ostatnio przywieszki.

Przywieszki kartonowe przy kosmetykach i butelkach z alkoholami

Przywieszki kartonowe wyglądają niezwykle efektownie. Podnoszą atrakcyjność produktu, ale są też miejscem, w którym można zawrzeć przydatne czy też ciekawe, zabawne treści. Niewielkie opakowanie produktu nie zawsze daje możliwość nadrukowania na nim wszystkich informacji, a przecież nie każdy produkt pakuje się w pudełko, do którego można włożyć ulotkę informacyjną. W takiej sytuacji przywieszki kartonowe sprawdzą się doskonale. Szczególnie często dołącza się je do opakowań kosmetyków, zwłaszcza tych w butelkach i słoikach. Spotykane są również przy butelkach z alkoholami i opakowaniach ze słodyczami, czyli produktach często wybieranych na prezent. Ponadto ostatnio modne stało się dorzucanie kartek i zawieszek do pudełek z butami. Ale najpopularniejszym rozwiązaniem wciąż pozostaje doczepianie przywieszek do ubrań.

Jak montować przywieszki kartonowe?

Przywieszek nie przykleja się na opakowaniu, a przyczepia do produktu za pomocą sznurka, plastikowej zapinki bądź ozdobnej wstążki. Przywieszki mogą zawierać logo producenta, ciekawostkę związaną z produktem i sposobem jego wytwarzania, informacje o składzie, wskazówki, jak czyścić daną rzecz albo po prostu treści reklamowe. Funkcja informacyjna jest równie ważna jak estetyczna, dlatego do wykonania zawieszek przykłada się dużą uwagę. Przywieszki kartonowe montować należy uważnie, tak by nie uszkodzić ani produktu, ani zadrukowanego kartonu. Odnosi się to zwłaszcza do produktów bez opakowania, w których łatwo można zrobić dziurę, tj. ubrań.

Przywieszki kartonowe – rozmiary i kształty

Kształt i rozmiar przywieszek reklamowych powinien być adekwatny do rozmiaru produktu. Standardowa przywieszka nie ma imponujących rozmiarów a jej kolor w dużej mierze uzależniony jest od barw reklamowych producenta (logo firmowe). Przywieszki kartonowe wykonuje się na papierze o rozmaitej gramaturze. Najpopularniejszym kształtem przywieszki pozostaje prostokąt, czasem wykonuje się w nim ozdobne wycięcia.